📞 Navázání spolupráce

Společnost Poda, a.s., mě kontaktovala za účelem vytvoření promo spotů pro sociální sítě. Našli mě na portále Navolnenoze.cz, kde mám svůj profil https://navolnenoze.cz/prezentace/hana-mosova/ a kontaktovali v červnu 2024.

💡 První schůzka a návrh konceptu

Dostala jsem náměty na videa a na online meetingu představila svůj nápad. Koncept zaujal, a tak jsme ho společně dále rozvíjeli. Když je jasná vize, všechno jde snadněji.

🖋️ Příprava scénářů

Začala jsem navrhovat scénáře k videím, přičemž se mi hodily kurzy scenáristiky. Spolu s týmem Poda jsme scénáře ladili a upravovali, až jsme dospěli k finálním verzím.

🎬 Výběr herců a příprava natáčení

Věděla jsem, jaké typy herců potřebuji, aby mi zapadly do hraných scének. Měla jsem přesnou představu, kdo by to měl být. Inspirovala jsem se lidmi z minulosti, které jsem potkala. Vybrala jsem herce sportovního typu, který představuje rychlost, a proti tomu pravý opak nesportovního typu, aby tam byl protiklad a lidi to bavilo. Vybírala jsem herce jak na doporučení, tak ve facebookové skupině Casting. Přišlo opravdu hodně nabídek. Myslím, že jsme vybrali herce, kteří se nejvíce hodili pro jejich dané role.

👪 Představujeme rodinu Podovi

Pan Poda – 🏃‍♂️hyperaktivní sportovec. 💪 IT antitalent. Jeho vášní jsou maratony.

Paní Podová – 📱závislačka na mobilu a sociálních sítích, gaučová povalečka 💤, co nenávidí vše spojené s pohybem a sportem. Doma je divoška, ale v oblasti sportu je úplně nepoužitelná. Po večerech hraje hry na PC. 🎮

Děti – běžný vzorek dnešní mladé generace. Syn gamer, kdy hraní her 🎧 je jediným smyslem života 🕹️  a pro dceru je 📲 Instagram důležitější než kyslík a oběd.

🏡 Lokace

Výběr lokací byl výzvou. Nakonec se nám podařilo sehnat byt přes Airbnb a atletický ovál v Praze. Příprava rekvizit a detaily natáčení byly zajištěny tak, aby vše odpovídalo vizuálu společnosti.

🎥 Den natáčení

Natáčení probíhalo na atletickém hřišti a v bytě. Přesuny mezi lokacemi proběhly hladce a natočili jsme všech 6 promo spotů dle plánu.

✂️ Střih a postprodukce

Po natáčení jsem vytvořila hrubý střih a zaslala ho ke schválení. Z natočených šesti videí se nakonec jedno škrtlo (z atletického oválu). Zbylá videa jsem doladila, přidala efekty, titulky a motion grafiku.

🔊 Zvuková finalizace a předání

Po schválení obrazového materiálu byl projekt dokončen zvukařem, který vyladil zvukovou stopu, přidal efekty a hudbu.

🚀 Závěr

Videa nejen informují o službách společnosti Poda, ale zároveň baví. Díky skvělé spolupráci jsme dosáhli výsledku, který může zaujmout široké publikum.

Máte se na co těšit! Poda vás baví!

 📅. V září a říjnu 2024 běžela videa na Facebooku, Google Ada, TikToku. Zajímala mě úspěšnost videí, a tak jsem požádala marketingového ředitele o výsledky 📊.

Gamer video na Facebooku mělo vysoké CTR, což znamená, že lidi na video často klikali, ale nebyli tak náchylní k provedení další akce (nízká konverze).
Rodinné streamování na Google Ads mělo lepší výsledky co do konverzí, takže lidé po zhlédnutí reklamy udělali požadovanou akci (např. nákup služby nebo registraci).

Podívejte se na videa níže: